21 Eylül 2018

Seboreik Dermatitim Geçti mi ?

Seboreik Dermatitim Geçti mi ?, Sonsuz Paylaşım..,
Merhaba arkadaşlar,
Bu yazımı(seboreik) yazalı 2 yıl olmuş; Merak edenler ve fayda sağlamak için bekleyenlere dönüş yazısı olsun bu. Hemen hızlıca konuya girelim. Seboreik dermatitim herhangi bi ürünle geçti mi ? Malesef geçmedi.. Ama durun, yeni şeyler öğrendim. En azından onunla yaşamayı öğrendim. Bana nereden geldiğini bilemesem de, gitmeyeceğini de kavradığım için deneme yanılma yolları ile birlikte yaşıyoruz. Nasıl mı ?
Öncelikle gerçekten stres çok çok alakalı kendisiyle vee en önemlisi de yeme düzeni👈

Zaten 2016 yılında kavradığım sağlıklı yaşama biçimi, bu sorunla da baş etmem için yol gösterici oldu. Bana iyi gelen gelmeyen besinleri deneye yanıla fark etmeye başlayınca çözüm de kendiliğinden geldi. Daha da öğrenmeye devam ediyorum.

Önceden çok tüketip şimdi vazgeçtiğim ya da az yediğim şeyler var. Bunlar kişiye göre tabi ki değişiklik gösterebilir çünkü etkileme dereceleri farklı. Mesela gluten içeren gıdalar beni etkiliyor ama arkadaşımı daha çok etkiliyor. Hemen uyku yapıyor onda, enerjisi düşüyor elleri şişiyor vs..


Ama ben unlu mamüller, cips, asitli içecekler, zararlı içerikli gıdalar özellikle paketli ürünleri hayatımdan çıkardıktan sonra
seboreik dermatitim o kadar azaldı ki hatta(çok şükür diyorum) yüzümdeki kırmızı noktalar tamamen yok oldu :))) saç derimdekiler de öyle. Ne zaman biraz abartsam ekmek pilav makarna cips vs yesem geri geliyorlar hemen fark edebiliyorum. Siz de böyle kendinizi dinleyin, yediğinizde size iyi gelmeyen hatta size kendinizi kötü hissettiren her şeyden uzak durmaya çalışın.

Onun dışında kozmetik dermokozmetik ürünler hiç mi etkili değil diyenlerde var biliyorum. Tabi ki etkili, kullandığım bazı ürünler var onlar için de ayrıca bir yazı yazacağım ama kısaca söylememi isterseniz zararlı içerikli ürünler kozmetikler hayatımdan tamamen çıktı. Hep doğal içerikli ürünler kullanmaya özen gösteriyorum. Ve çok gerekmedikçe yüzüme fondoten sürmüyorum sadece özel davetlerde çok az hatta sadece pudra veya bb cc kremlerden biri. Gündelik hayatta makyaj yapmıyorum, bol su içiyorum, bitki çaylarını araştırıyorum her birini dozunda içmeye çalışıyorum. 2 öğün besleniyorum, evde spor yapmaya çalışıyorum hareket her zaman çok önemli unutmayın. Sormak istediğiniz bir şey olursa yoruma bırakabilirsiniz, kullandığım ürünlerle ilgili yazımı da hazırlıyorum onun linkini de buraya ekliyor olurum.
Şimdilik bol bol huzur mutluluk bırakıp ayrılıyorum buradan. Okuyan yarar gören herkese selam olsun. Huzur mutluluk almadan ayrılmayın 💗

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yazarak vakit ayırdığınız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails