27 Aralık 2013

Modagram Talihsiz Alışveriş

Güne kötü başladım..
Modagram dan zaman zaman alışveriş yaparım. Yılbaşı hediyesi almak için yine modagram ı tercih ettim. Sonuçta çalışan insanlarız vaktimiz olmuyor ve böyle sitelere güvenip alışveriş yapabiliyoruz. Neyse hediyelerimi aldım ve arkadaşlarıma verdim.Keşke kontrol edip verseymişim. Aldığım bluzun kol kısmında bir el girecek kadar bir yırtık varmış..Ve bunu bana arkadaşımın göstermesi beni daha da üzdü.Hemen sitenin destek bölümüne bir yazı yazdım. Cvp geldi..
Yaşanan durumdan dolayı özür dileriz, değişim konusunda henüz çalışmalarımız devam etmekte ancak ürünü tekrar satın alıp elindeki ürünü iade edebilirsin diye bir de tekil ağızdan bir mail aldım. Özür mahiyetinde bir de 10 TL değerinde indirim kuponu yüklemişler. Bilmem size yeter mi bu çözüm ama bana yetmedi. Sonuçta yaşanan bu tatsızlık her zaman yaşanabilecek bir durum değil. Çünkü ürün öyle böyle hasarlı değil fotoğrafını aşağıda ekledim. İstediğim şuydu; gerçekten mağduriyetimin farkına varıp (ürünün bu arada stoğu da kalmamış sitede, hani alsam da alamıyorum) size en kısa zamanda ürünü tedarik edip tarafınıza iletiyor olacağız. 



Mail den sonra telefonda da yaptığım bir kaç görüşmede de çözüme ulaşamadım. Bana söyledikleri şeyler hep aynı şeyler.
 Ürünü iade edin ürün stoğa girdiğinde ürünü tekrar sipariş edin. Bu bir çözüm değil ki bana çözüm sunmuyorsunuz ki.. Hali hazırda olması gereken süreci anlatıyorsunuz. 
Bana çözüm sunmadıklarını defalarca anlatmama rağmen elimizden bir şey gelmiyor diyerek konuşmayı sonlandırdılar. Çözüm yaratamamaları için hiç bir neden yok ürünü çok da güzel tedarik edebilirler çünkü ben çok çok çılgınca imkansız bişey istemiyorum. Online çalışan bir düzeneksen sen alıcıya her türlü hizmeti sunmayı göze alarak bu işi yapmalısın. Bu nedir böyle prosedür falan anlamam ben. Sana güveniyorum şak diye parayı da hemen alıyorsun ama arıza çıktığında geri çekiliyorsun. Bir daha alışveriş yapmayacağım desem beni kaybedecekler belki bi kaç arkadaşımı ama bununla da sınırlı kalacak ve bu onlara hiç dokunmayacak. Aslında yine ve yine ben mağdur olacağım. Sipariş verme özgürlüğüm sınırlanan yine ben olacağım. Bu tarz olaylar Genel müdür e ulaşıyor mudur bilinmez ama ben ulaşmadığını düşünüyorum. Çözüm getirememeleri gerçekten üzücü. Modagram malesef böylece benim hayatımdan çıktı.. Konuyla ilgili görüşmelerim devam edecek,burada paylaşacağım gelişmeleri, sevgiler..

Edit: Ürünü iade aldılar. Ellerin de kalmadığı için de ürünün aynısını gönderemediler.Mağdur edildiğimi ürünün aynısının tedarik edilerek gönderilmesi gerektiğini defalarca anlatmama rağmen malesef çabam karşılıksız kaldı...


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yazarak vakit ayırdığınız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails