Güne kötü başladım..
Modagram dan zaman zaman
alışveriş yaparım. Yılbaşı hediyesi almak için yine modagram ı tercih ettim.
Sonuçta çalışan insanlarız vaktimiz olmuyor ve böyle sitelere güvenip alışveriş
yapabiliyoruz. Neyse hediyelerimi aldım ve arkadaşlarıma verdim.Keşke kontrol
edip verseymişim. Aldığım bluzun kol kısmında bir el girecek kadar bir yırtık
varmış..Ve bunu bana arkadaşımın göstermesi beni daha da üzdü.Hemen sitenin
destek bölümüne bir yazı yazdım. Cvp geldi..
Yaşanan durumdan dolayı özür
dileriz, değişim konusunda henüz çalışmalarımız devam etmekte ancak ürünü
tekrar satın alıp elindeki ürünü iade edebilirsin diye bir de tekil ağızdan bir
mail aldım. Özür mahiyetinde bir de 10 TL değerinde indirim kuponu yüklemişler.
Bilmem size yeter mi bu çözüm ama bana yetmedi. Sonuçta yaşanan bu tatsızlık
her zaman yaşanabilecek bir durum değil. Çünkü ürün öyle böyle hasarlı değil
fotoğrafını aşağıda ekledim. İstediğim şuydu; gerçekten mağduriyetimin farkına
varıp (ürünün bu arada stoğu da kalmamış sitede, hani alsam da alamıyorum) size
en kısa zamanda ürünü tedarik edip tarafınıza iletiyor olacağız.
Mail den sonra telefonda
da yaptığım bir kaç görüşmede de çözüme ulaşamadım. Bana söyledikleri şeyler
hep aynı şeyler.
Ürünü iade edin ürün
stoğa girdiğinde ürünü tekrar sipariş edin. Bu bir çözüm değil ki bana çözüm
sunmuyorsunuz ki.. Hali hazırda olması gereken süreci
anlatıyorsunuz.
Bana çözüm sunmadıklarını
defalarca anlatmama rağmen elimizden bir şey gelmiyor diyerek konuşmayı
sonlandırdılar. Çözüm yaratamamaları için hiç bir neden yok ürünü çok da güzel
tedarik edebilirler çünkü ben çok çok çılgınca imkansız bişey istemiyorum.
Online çalışan bir düzeneksen sen alıcıya her türlü hizmeti sunmayı göze alarak
bu işi yapmalısın. Bu nedir böyle prosedür falan anlamam ben. Sana güveniyorum
şak diye parayı da hemen alıyorsun ama arıza çıktığında geri çekiliyorsun. Bir
daha alışveriş yapmayacağım desem beni kaybedecekler belki bi kaç arkadaşımı
ama bununla da sınırlı kalacak ve bu onlara hiç dokunmayacak. Aslında yine ve
yine ben mağdur olacağım. Sipariş verme özgürlüğüm sınırlanan yine ben
olacağım. Bu tarz olaylar Genel müdür e ulaşıyor mudur bilinmez ama ben
ulaşmadığını düşünüyorum. Çözüm getirememeleri gerçekten üzücü. Modagram
malesef böylece benim hayatımdan çıktı.. Konuyla ilgili görüşmelerim devam
edecek,burada paylaşacağım gelişmeleri, sevgiler..
Edit: Ürünü iade aldılar.
Ellerin de kalmadığı için de ürünün aynısını gönderemediler.Mağdur edildiğimi
ürünün aynısının tedarik edilerek gönderilmesi gerektiğini defalarca anlatmama
rağmen malesef çabam karşılıksız kaldı...
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder
Yorum yazarak vakit ayırdığınız için teşekkürler :))