13 Haziran 2014

Nişan Hazırlıklarıııııı :))

Nişan Hazırlıklarıııııı, Endlessharing



Nişanım bitti geçti :) Neler yaptım nasıl mı oldu ?.. Valla bi kere tarih belirlendikten sonra zaman su gibi akıp geçti. Çeyiz alışverişine çok girmedim çünkü çeyiz sermedim ama bi kaç bişey de almadan eminönünün tozunu yutmadan edemedik :) Tüm hazırlıkları sevgili nişanlımcım ile beraber yaptık, birlikte gezmeye alışverişe bayıldığımız için süreç eğlenceliydi :) Tarihi ve mekanı belirledikten sonra kıyafet alışverişi nişanda verilecek ikramlıklar kuaför ve ufak tefek alınacak herşeyin listesini yaptık. Aklımıza geldikçe de listemizi güncelledik. Örnek olsun diye listeyi paylaşıyorum.



 Elbise konusunda önce gayet sade şöööle kuğu gibi gösteren bi elbise düşünüyordum ama çevremde ki herkes bu senin nişanın ve bi ilk, muhteşem hissetmeli ve öyle görünmelisin dedi. Haklılardı, iyi ki onları dinlemişim :) Tahmin ettiğimden biraz daha fazla para ödemiş olabilirim ama elbisemin içinde muhteşem hissediyordum.. Ayakkabılarımı da marjin den aldım platformlu olmadığı için çok rahat edemicemi düşünüyordum ama çok da düşündüğüm gibi olmadı gayet iyiydi herşey. Kuaförümle nişandan önce  2 defa yüz yüze görüştüm ne istediğimi anlattım elbisemi saç aksesuarımı gösterdim. Bu çok önemli eğer ne istediğini biliyor ve belki bir kaç resimle gidiyorsan kuaförün işi yatı yarıya kolaylaşıyor stres gidiyor ve hayaline an be an yaklaşıyorsun ;) Öncesinde makyajım yapıldı, ilk defa kirpik taktırdım tek tek takılanlar var ya, gözümü açtığımda kirpikler kaşıma değiyordu :) Hiç sevmedim çıkar dedim artık yapıştı dedi ee o zaman keselim bişi yapalım dedim olmaz dedi makyajın bi tamamlansın gece için uygun bu deyip beni kandırdılar :) makyaj yapıldı ama ben kirpiklere hala takıktım. Biraz gözüm alıştı ama aklınızda bulunsun kendi kirpiğinizi kendiniz alın çünkü nasıl bir kirpikle güzel hissettiğinizi sadece siz bilebilirsiniz. Sabah olduğunda o kirpiklerin hala gözümde olması beni deli ediyordu, kızlar bana günaydın dedikten sonra bir de onlara günaydııın diyorlardı :))  Normalde 3-4 günde düşer demişti makyöz ama ben dayanamayıp kirpikçiklerimin kopması pahasıma zorlan çıkarttım kendilerini, bidaha mıı aslaa.. Kuaför sonrasında fotoğraf çekimi vardı, stüdyo olsun istemiştik ama kuaförüm beni caydırdı tam bahar havası böyle keyifli bi günde böyle bir hava bulmuşsanız tadını çıkarmalısınız dedi ve evet o da haklı çıkmıştı :) Daha oradayken fotoğrafçımızı aradım hemen tamam dedi çok şükür ki her şey yolunda gidiyordu. Çünkü biliyorsunuz sıkıntılı bekleyiş vardı nişan gününü. Diyet günlükleri 1 de paylaşmıştım :) Fotoğraf çekimimiz muhteşem geçti acaip eğlendik daha nişan yerine gitmeden eğlencemizi yapmıştık biz. Saat akşam saatine yaklaşmaya başlayınca eve doğru yol almıştık herkes bizi bekliyordu. Çok moralsiz gitmiştim kuaföre. Bütün gün hava durumunda yağmur gösteriyordu. Teselliler havada uçuşuyordu nişan gününe bir hafta kala başlayan yağmur hiç dinmemecesine yağmaya devam etmişti, benimde bütün ümidim, hevesim tükenmişti.. Nişan gününün bi öncesi gecesi camdan yağmurun fütursuzca yağışını, hayallerimin nasıl yağmur seline kapılıp gittiğini izliyordum.. Sabahı, soğuk bir güne uyandık kahvaltımızı ederken hala suratlar asıktı, destek için 1 gün önceden gelen sevgili ev arkadaşlarım ve sabahın köründe moral için gelen komşularım onlar benim canlarım. Ve ailem.. Annem de babam da güzel kız kardeşim de hepsi o kadar çok uğraştılar ki mutlu olmam için. Onlara içimdeki fırtınanın sadece birazını belli ediyordum tabi istemeden o kadarına engel olamıyordum çünkü ama o kadar tatlılar ki hiç birşey yokmuş gibi bi oraya bi buraya koşturup mükemmel olacakmış gibi hazırlıklara devam ediyorlardı. Yüce Rabbim kimsenin ailesini başından eksik etmesin. En nihayetindee :) o gün ve gecesi yağmur yağmadı kapımızın önü şenlik gibiydi yaklaşık 200 kişi vardık oynadık eğlendik sevdiklerimle unutamayacağım bir nişanımız oldu. Saat 12 yi vurduğunda yavaş yavaş misafirlerimizi uğurlamaya başladık ve 12.30 gibi yağmur damlaları teker teker kendini üzerimize bırakmaya başladı içimden hüngür hüngür ağlıyordum sevinçten :) Normalde yağmura bayılırım yağmur yağdığında içimi kaplayan huzur duygusu hiç bir yerde yok benim için ama o an tam da o duygudaydım :)) içeri geçtik kalan misafirlerimizle yağmur dışarda nişanı debam ettiriyor gibiydi :) O kadar yorgunluğa muhabbet sohbet çay derken 4 te yatağımdaydım. O kadar yorgunluk ve gerginlikten sonra rahat rahat uyuyabilirdim. Miss gibiydi o uyku ve sabah 9 da ayaktaydım, insan mutlu olunca enerjisi de yerinde oluyor hatta benim sevgili iş arkadaşım uyanıp sabah sabah bir oryantal müziğiyle başımda oynayıp duruyordu yani hepimiz çok mutluyduk... Şimdi gelelim fotolara ;)




:))))) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


Kurabiyelerimi ve hatıra çerçevemi nereye yaptırdım ne kadara yaptırdım hepsinin bilgisini bir diğer postta anlatıyor olacağım. Sormak istediğiniz bişey olursa ben buralardayım. Sevgiler öpücükler muckkk 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yazarak vakit ayırdığınız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails