19 Ağustos 2014

Gelio Çatıyo '13 Eylül'

Gelio Çatıyo 13 Eylül, Endlessharing
Şölee rahaatt bi kahve içmeyeli o kadar oldu ki..


O kadar yoğun o kadar zamansız zamanlar ki bu zamanlar..Buraya vakit ayıramamak üzüyor beni ama çok az kaldı.. Neye mi ? Evliliğe :))) Onun koşuşturmacası içindeyim. Az kaldı.. 13 Eylül.. Neler mi yapıyorum öncelikle sevdiceğimle beraber yaşayacağımız bi evimiz var artık.. İçi tamamiyle bi tadilattan geçiyor.. Nasıl olsun öyle mi yapalım böyle mi, araştıralım gezelim tamam peki şunu ne yapalım onu mu alalım bunu mu hayde haldır haldır, renk ne olsun peki halılar perdeler dış kapının rengi.. :)) Böyle geçiyo son zamanlarım ne bir arkadaşıma vakit ayırabiliyorum ne de kafamı toparlayıp bi işe konsantre olabiliyorum valla kızan dostlarımı evlenince kapıma dayanmaya bekliyorum :)) istediğiniz kadar ağırlayabilirim sizi !! Bir sürü şey alıyorum ediyorum evet burada paylaşamıyorum çünkü saçımı taramaya bilem vaktim yok :)) Ama işler yoluna koyulsun şu düğün bi olsun anlı şanlı o zaman sizinleyim a dostlar :) Herşeyi anlatırım olur mu ? Şimdi sizi sevgiiyleee kucaklıyor ve hasretnen öpüyorum bana şans dileyin olur mu haa bi de mutluluk :)) Hadi kalın sağlıcaklan...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yazarak vakit ayırdığınız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails