09 Ocak 2015

Kış Aylarında Cilt Bakımına Dikkat !!!

Kış Aylarında Cilt Bakımına Dikkat, Endlessharing


Kış geldi, hem de tam anlamıyla :) Bununla birlikte cildimiz nemini daha zor hapseder hale gelir ve bizim desteğimize ihtiyacı daha da artar. Kuruluk oluşmasında kışla birlikte farklı etkenlerde var tabi ki ama ben onları yapmadığınızı varsayıyorum ;) (sigara içmek, yeterince su içmemek, düzensiz beslenmek vs.. ) Cildinize kulak verin :)

Karma bir cilt yapısına sahip olmama rağmen kış aylarında özellikle yaş geçtikçe daha çok neme ihtiyaç duyuyor cildim. Bir de seboreik dermatitim olduğu için (o kadar benimsemişim ki dermatit-İM :) olmuş ) yanak bölgem zaman zaman pul pul dökülürdü. Ama çok şükür ki bi kaç ürün sayesinde artık yanaklarımda yumuşacık ve neme doygun.

Kuru cilt yapısına sahip olanların kış aylarında daha çok dikkat etmesi gerekiyor. Rastgele kremler kullanmak yerine hangi cilt yapısına sahip olduğumuzu bilip cildin ihtiyacına göre ürünler kullanmalı.Şimdi gelelim hangi ürünleri kullanıyorum ;
Nemlendirici olarak yaz aylarında La Roce Posay Effaclar Matt ı kullanıyordum. Ancak havalar soğuduğunda yeterli gelmemeye başladı, üstelik yanaklarımda kızarıklıklar da oluşmaya başlamıştı :( seboreik tüm hızıyla yayılmaya devam ediyor malesef. Nuxe markasının çok amaçlı kuru yağı ile cildimin nemini kazandırmaya çalıştım iyi de geldi ama daha iyi bi nemlendiriciye ihtiyac vardı cildimin. Lila kutuyu gezerkene bi ürüne rastladım. Natura Hause %99 doğal içeriğe sahip egzama koruyucu bir krem. Ne işe yarar sekmesinde şunlar yazıyor;
Egzema, derinin dış etkilere karşı iltihaplı reaksiyonudur ve aşırı kuruluk, kaşıntı, kızarıklık şeklinde belirti gösterir. Deri, hidro-lipid geçirgenliği hassas olduğunda daha duyarlı olur ve doğru şekilde çalışmaz. Natura House Laboratuvarları tarafından üretilen Delicaderma Egzema Koruyucu Krem, egzemanın rahatsız edici semptomları ile savaşarak, kuru ve tahriş olmuş deriye rahatlık kazandırarak cilt geçirgenliğinin fizyolojik işlevselliğinin yeniden canlandırılmasına yardımcı olur. Özellikle su yükleme için ve kuru/hassas ciltleri korumak için formüle edilmiş Delicaderma kremi, tahriş olmuş cilde anında rahatlık vermektedir. Atopik, çok kuru ve egzemalı ciltler için uygundur. RELIEVENE SK, (nemlendirici, yumuşatıcı, kızarıklık giderici ve koruyucu özellikleri ) organik hodan otu yağı, (yenileyici, elastikleştirici, yumuşatıcı özellikleri ) bisabolol, (yumuşatıcı ve kızarıklık giderici özellikleri ) pantenol, (sakinleştirici ve besleyici özellikleri ) allantoin, (canlandırıcı ve çatlama giderici özellikleri ) ile bitkilerin aktif bileşenlerinin özel karışımlarını bir araya getirmiştir. %99 oranında doğal içeriklere sahiptir. Koruyucular, parafinler, silikonlar, SLES / SLS, PEG / PPG ve petrokimyasal maddeler, mineral yağlar, boyalar içermez. Dermatolojik olarak Test Edilmiştir.PARFÜM İÇERMEZ. Bitki özlerinin içerikleri kreme çiçekli hoş kokusunu ve açık rengini vermektedir. RELIEVENE SK \'daki rhodiola rosea (altın kök ya da gül kökü olarak da ifade edilir.) ve peptitler gibi etkin maddelerin kullanımı ile cilt geçirgenliğini güçlendirilerek dış koşullara karşı cildin daha iyi uyum sağlaması bilimsel çalışmalarla ispatlanmıştır. Ayrıca tahriş olmuş cilde rahatlık verir, kaşıntıyı ve kızarıklığı azaltır, antioksidan ve koruyucu görevi görür.
Tam benlik değil mi yahu dedim.. ve fiyatına bakarak denemekten zarar gelmez diyerekten (Fiyat: 39,9 50ml ) hemen aldım. Ekim ayından beri kullanıyorum. Nasıl mı ? Valla bence müthişş !! Cildim yatıştı, nemlendi kendine geldi yumuşacık. Hem de bu kış ayında ha ha :) Kuru ciltliyseniz ya da kışın cildiniz kuruyosa ve ya egzama seboreik dermatit cildinizi esir aldıysa uygun fiyatlı bu ürünü deneyin derim ;)

Bir de serumlara yağlara olan hazzımdan ( e tabi yaşta bunları kullanmaya müsait hale gelmeye başladığı için hafiften) serum araştırmalarına girdim. Gündüz gün içinde ve gece uyurken, cildimi temizledikten sonra sürdüğümde cilt altında çalışacak serumlar.

Sağolsun lila kutu farklı markaları da tanıyabilmemizi sağlıyor. Ürün yelpazesi fazla olduğu için oradan bakındım yine ve indirimde olan skin79 markalı 3 adet serum içeren kofreyi aldım. New Turn Teraphy Special Set Kür şeklindeymiş. Yılda 2 kez tekrarlanabilirmiş.




Ne işe yarar açıklamasında ;
White Vita C Serum: Cilt tonunu parlaklaştıran ve cildi temizleyen serum. C vitamini içerir, cildi aydınlatır, cilt tarafından kolayca emilir. Donuk cildi aydınlatır ve durulaştırır. Wrinkletox Collagen Serum: Kırışık giderici serum sağlıklı ve genç olması için cilde hayat verir. Yorgun cildi sıkılaştırır, gençleştirir. Repair Amino Acid Serum: Cildi sağlıklı hale getirmek için besin ve nem sağlayan serum. Mat ve yorgun cildi besler, canlandırır.

yazıyor. 1 haftadır da sabah 1 ini akşam da 2 sini cildime elimle pıt pıt yaparak yediriyorum. İlk izlenimim oldukça iyi diyebilirim. Gün içinde cildim yumuşak pırıl pırıl, akşam da yatmadan önce sürüyorum yine yumuşacık parlak ve sabah kalktığımda etkisinin devam etmesi de beni oldukça mutlu etti :) Şimdilik iyi ki almışım diyorum.
Yeni ürün keşiflerim devam edicek ;) Şimdilik hepinize kocaman sevgiler..



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yazarak vakit ayırdığınız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails