03 Şubat 2015

!!!!! Bir Bildiri ve Özür Yazısı !!!!!!

Çekiliş, Sevgililer günü, Bir Bildiri ve Özür Yazısı, Endlessharing

Sevgili izleyicilerim, son yaptığım çekilişle ilgili sizinle küçük bir bilgi paylaşmak istiyorum. Yaptığım paylaşımların yanında biliyosunuz ufak çekilişler düzenlemeyi seviyorum. Hediye vermeyi seviyorum. Bu sefer ki çekiliş için kendi hediyelerimin yanında bir de sürpriz bir hediyeden bahsetmiştim ve sağolsun sevgili @renkkurabiye Merve'de beni kırmayıp sevgililer gününe özel hazırladığı kurabiyelerinden bir izleyicime hediye vermeyi kabul etti.

Sonrasında benimle iletişime geçen Merve, " senin fazla izleyicin reklamın yok, ben sağlam reklamın olur diye düşündüm, üstelik katılım da çok az, bana yararı olmayacağını düşünüyorum ve hediyeyi vermekten vazgeçtim " dedi. 

Sağolsun, kendisine buradan teşekkürlerimizi iletiyoruz. Umarız o dilediği izleyici kitlesine ulaşır. Başka diyecek bir şey yok.

Böyle şeyler de tabi ki hepimiz biraz daha bilinirlik sağlamayı amaçlıyor olabiliriz ama en başta en azından benim için niyettir önemli olan. Ben mutlu olmayı mutlu etmeyi amaçlıyorum.. Evet bazılarımız işin maddiyatında da olabilir bu işten blog yazmaktan ya da satışlarından para kazanmayı da umud ediyordur buna da saygım var ben de yapabilirim bunu amaçları bu evet tamam ama  bi işe kalkıştın sen, bi söz verdin, bi işbirliği yaptın. Ayıp değil mi yaptığın ??? İsterse hiç katılım olmasın 1 kişi katılsın ne demek senin hiç bilinirliğin yok bana katkın yok.. Neyse çok fazla dallanıp budaklandırmak istemiyorum. Benim niyetim belli paylaşımlarım belli, üzüldüm tabi, düşünce yapılarına üzülüyorum insanların.. 

Öncelikle tüm izleyenlerimden ve katılımcılarımdan çok özür diliyorum. Kurabiye hediyesi yok ! Sevgili Merve ye hiç katkımız olmadı, ondan da özür dileyelim.

Ve 3. hediye olarak Pitanea Zeytinyağı göndereceğim bir izleyicimize. Hiç zeytinyağı yemeyen ben bu tadı tattığımda bir anda zeytinyağcı oldum :) Aşağıda kısa bir bilgisi var ..

Pitanea Zeytinyağları adını Ege'nin nazlı kızı Çandarlı'nın Latincesi Pitane'den alıyor. Anlamı kadın kenti olan Pitane cesurluklarıyla ünlü kadın savaşçılar tarafından Milattan Önce 4000 li yıllarda kurulmuştur. Belki de bu yüzden tarihi dokusu ve doğası kadın eli değmiş gibi narin ve hassastır. Bu narin ve hassas doğanın, insanoğluna sunduğu en güzel miras ise sofralarımızın binlerce yıllık misafiri zeytin ve altın sıvı zeytinyağıdır.

Pitanea Zeytinyağlarının geçmişi Şefik Bey'in 1960'lı yıllarda kurduğu küçük bir yağhaneye kadar gitmekte. O günden bugüne bilgiyi, tecrübeyi ve dürüstlüğü içinde barındıran firmamız; 2004 yılında kabuk değiştirerek Çandarlı'daki modern üretim tesisinin çalışmalarına başlamış, şirket merkezi olarak da İstanbul'u seçmiştir. 2005 yılı Ağustos ayında üretim izinleri ile HACCP- ISO 9001 kalite belgelerini alan firmamız o tarihten bu yana Pitanea Zeytinyağlarını sizlerle ve tüm Dünya ile buluşturmaktadır.

Umarım 7 tanecik katılımcıma da bu post ulaşır.. Çook sevgiler hepinize..



1 yorum :

  1. aaa ne kadar üzücü. çok haklısın cnm. insan bişeye söz verince yerine getirmeli. seni de zor durumda bırakmış.

    YanıtlaSil

Yorum yazarak vakit ayırdığınız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails