02 Ağustos 2016

Tavsiye; Yeme İçme, İstanbul..

Hellooo.. Bayadır uzak kaldım yine değil mi ? Yaz döneminde insan sıcaktan bunalınca çok birşey yapası da gelmiyor sanırım ondan. İşe gidip gelmek bile inanılmaz zorluyor. Akşamları sıcaklardan uyuyamamak sabahları uyanamamak. İnstagrama bile nadir uğruyorum artık. Ki son zamanlarda yaşadığımız dersler bizleri çok etkiledi. Umarım herşey düzelir, ve biz artık geleceğe tekrar umutla bakmaya başlayabiliriz. Çok güzel bi girizgah yapamadım farkındayım ama içerde ne varsa o nüksediyor işte.. :(

Hafta sonu kahvaltı için gittiğimiz bi mekandan bahsetmiştim instagramda, takip edenler bilirler.. Güzel yerleri hep duyurmak gerekiyor bence, gitmeyen gitsin tatsın görsün gezsin, mekan çalışanları da hakkını alabilsin mutlu olsunlar. Sonuçta emek işi, insana hizmet ediyorlar.. ve en zor şeydir insana hizmet etmek. Herkesi memnun etmek pek mümkün olmadığından salaş olsun ihtişamlı olsun keyif aldığımız hak eden yerleri duyurmalıyız diye düşünüyorum.
Ve bi kaç fotoğrafla mekanımızdan bahsedip kaçıyorum bu akşam vaktinde :)
endlessharing, Tavsiye; Yeme İçme, İstanbul..


Kavacık rüzgarlıbahçe de yer alan Teras restaurant ta inanılmaz keyif alarak kahvaltımızı ettik. İnstagramda da bahsettiğim gibi
yol kenarı ama içerisi yeşillik ve manzaralı, salaş ama yöresel yerlerden ürünler getirdikleri için kahvaltı çok doyurucu ve çokk lezzetli. Kuymağa bayılacaksınız ! Kahvaltıya dahil omlet sigara böreği ve pişi de vardı :D en çok da pişi ye sevindim.












Kalın sağlıcakla...

1 yorum :

  1. Yazılarınız çok güzel. Bende kendi bloğumda Saatlerin anlamları ile ilgili yazılar yazıyorum. Örneğin 19.19 saat anlamı bu makalemde.

    YanıtlaSil

Yorum yazarak vakit ayırdığınız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails