24 Haziran 2013

RIMMEL LONDON LYCRA NAİL CARE STRONGER



Tırnaklarımızın kurtarıcısı J


Artık neredeyse tırnaklarımız boş gezmez olduk.. Oje olmasa da ya parlatıcı ya bişey.. Bu durumda da sararmalar kırılmalar çatlamalarla karşı karşıya kalmamız kaçınılmaz oluyor tabiî ki.. Beslenme alışkanlıklarımızda etkiliyor tırnaklarımızı ama en büyük etken ojesiz bir günü bile olmaması bence J Son zamanlarda hiç uzatamamaya başlayınca tırnak ürünleri konusunda arayış içine girdim ve Rimmel in bu ürünü ile karşılaştım.
Denemek için attım sepete ;) Ve 1 hafta da inanılmaz etkileriyle karşı karşıya kalınca hemen paylaşmak istedim. Dedim ya hiiç uzatamıyorum diye hatta neredeyse sürekli ayrılmalarından kırılmalarından dolayı hep sıfır tırnak geziyordum. Son halini ekledim, gerçekten iyi bi ürün , hadi alın deneyin ;)


Sevgilerimle..



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yazarak vakit ayırdığınız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails