07 Ekim 2013

Nesfit 14 Günlük Programına Benimle Beraber Başlamaya Var mısınız ?

Slm değerli okurum J
Malum yaz bitti, yaz sonuna doğru siz de benim gibi ipin ucunu kaçırmışlardan mısınız ?
O zaman harekete geçme zamanı ;) Sağolsun Nesfit böyle zamanlarda bana çok yardımcı olmuştur. Ben kendime göre bir düzen belirliyorum bu programda. Mesela süt sevmiyorum, onun yerine yoğurt kullanıyorum. Kahvaltı en sevdiğim öğün olduğundan ve ayrıca kahvaltının gün içindeki enerjiyi sağlamada önemini değerini göz ardı etmemek gerektiğinden kahvaltı rutinimden vazgeçmiyorum J Öğlen yemeği olarak 4-5 kaşık nesfit ve göz kararı yoğurt. Eğer acil kilo vermem gerekiyorsa akşam yemeği olarak da nesfit yiyorum. Onun dışında meyve kuru yemiş ve bitki çayları içmeye çalışıyorum. Şimdi nasıl dayanıyorsun çok acıkmıyor musun diyenler olabilir J Evet ilk başlarda bi cayma düşüncesi vuruyor ama sonrasında geçiyor merak etmeyin ;) Hele ki karşılığını almaya başlayınca ooo değmeyin keyfimize.. 




Çok şükür ki bu zamana kadar ideal kilomdan en fazla 4-5 kilo çıktım, bu yüzden ölümcül diyetlerim olmadı hiç, sağlığın herşeyden önemli olduğu bildiğim için hep dengeli ama az beslenerek  verdim kilolarımı, ve tabi ki spor. Yemek yemeyi, tok olsam bile atıştırmayı çok sevdiğimden malesef kilo almam kaçınılmaz oluyor J Ama kendime gelip idealime ulaşıyorum.
Herkesin ideal bir kilosu vardır kendi kafasında, kim ne derse desin. Hangi kiloda kendinizi rahat hissediyorsanız o kilo da mutlusunuzdur. En önemli ikinci şey de mutluluk biliyorsunuz ;)
Eveet dönelim konumuza; 3-4 gün kadar öğlen-akşam nesfit programımızı uyguladıktan sonra, nesfiti tek güne düşürüyorum ben, diğer öğünümde de sağlıklı ve vücudumun gereksinim duyduğu besinleri seçiyorum. Salata, ızgara, haşlama sebzeler vs.. Atıştırmalarımı azaltarak kesiyorum bir anda olmuyor ki bence doğrusu da bu. Çünkü bir anda kesmeye kalkarsanız sonrasında psikolojiniz yasak koyduğunuz için o yasakları isteyecektir. Hiç birşeyden mahrum kalmayın ama abartmayın ;)
Şimdi gelelim bir diğer önemli kısma; spor spor spor.. Hayatımızdan hiç eksik olamayacak şey olmalı bu spor. Ama ne yazık ki çoğumuz buna vakit ayıramıyoruz, işimiz var gücümüz var evimiz ilgilenmemiz gereken çocuğumuz çoluğumuz programlarımız vs vs.. Ama aslında eğer istesek o kadar kolay ki birazcık da olsa vücudumuzu çalıştırmak. Spor salonlarına gidemiyoruz ok, zaman sıkıntımız var o zaman ne yapıcaz. Biliyorsunuz bir pilatestir aldı başını gidiyor herkesin dilinde ve gidip salonda yapamasa da netten araştırıyor buluyor hareketleri, okuyor nasıl doğru yapılacağını öğrenmeye çalışıyor deneye deneye evinde yapıyor çatır çatır.. Helal olsun be size diyesim geliyor J En azından 2 kilolauk dambıl edinelim mutlaka kol kaslarımızı geliştirmek için, nette çok uygun fiyatlara pilates bantları satılıyor 3 lü falan, bir de minder edinelim kendimize tamamdııır.. Geçelim internetin başına. Hiç bilmeyenler bile nasıl yapılması konusunda bilgiler edinebiliyor, çünkü o kadar güzel paylaşımlar var ki.. Ben de bir kaç öneri sunacağım, bu kadarını bile yapamam diyenlere bile söyleyeceğim bir kaç bişey var.. Günün hangi saatinde olursanız olun kendinize bir 15 dk lütfen ayırın. Bırakın herşeyi bir kenara biraz da kendinizi düşünün, çünkü siz size lazımsınız. 5 dk lık bir ısınma videosu var burada, ısınmak çok önemli biliyorsunuz. 5 dk bunu yaptıktan sonra hangi bölgenizi çalıştırmak istiyorsanız o bölgenize uygun hareketleri bulun ve yapabildiklerinizi başlarda beşer beşer sonra ki günlerde arttırarak tekrar edin. Fitnessblender ı bilirsiniz belki youtube tan videoları müthiş, onları izleyerek kendinize uygun hareketleri bulup günlük kolajlar yapabilirsiniz. Bi gün bacak kol çalışırsınız mesela sonraki spor gününüzde de karın sırt gibi.. Ben bize güveniyorum, yaparız biz ;) Nesfit in sayfası da yardımcı olacaktır size bu konuda 
https://nestle-fitness.com/tr/HareketZaman/

Ben henüz başlamadım programıma, sanırım bayramdan sonra başlayabileceğim. Herkes bi hazırlasın kendini o zamana tamam mı ;) Birlikte başlar, fazlalıklarımızdan kurtuluveririz.

Kalın sağlıcakla.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yazarak vakit ayırdığnız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails