23 Ekim 2013

Gratis Floriography Body Lotion


   Kış kapıya dayandı bayanlar JHepimizin artık daha fazla neme ihtiyacı var. Banyo sonrası Johnson's baby oil kullanıyorum hem kokusu hem de nemlendirmesi güzel ama vücudumun desteğe ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Gratis te gezerken Floriography markasının ürünlerine rastladım. İngiltere den ithal paraben ve SLS içermeyen yapıya sahipler. Vücut losyonları ve duş jelleri mevcut. Ben papatya ve mine çiçeği olanından aldım kokusu çok güzel ciltte hemen emiliyor ve yumuşacık oluyor, sürdükten sonra bıraktığı kokusu daha da müthiş, sürekli elimi kokluyorum J Bunun dışında 2 çeşidi daha var; nilüfer ve elma çiçeği, hırşaki ve şakayık.
Çok çok nem isteyenler için belki çok uygun bi ürün olmayabilir. Deneyip öyle karar verebilirsiniz.

Fiyatı 10 TL olan ürünü indirimden 6 TL ye aldım, mutluyum J

Sevgiler, öpücükler..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yazarak vakit ayırdığınız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails