02 Ocak 2014

Çekiliş Talihlisi

Yılın 2. gününden herkese selamlar sevgiler öpücükler.. Umarım herkes iyidir, umuyorum ki herkes güzel bir başlangıç yapabilmiştir yeni bir döneme.
Çekiliş sonuçlandı ancak talihliden haber yok J
Bugün 14.00 e kadar kendisini bekleyip, haber alınamaz ise tekrar bir çekiliş yapmak durumunda kalacağımızı bildirmek isterim.
  Yeni yıldan bi beklentim bir dileğim yok demiştim ya; bu yıl bi değişiklik yapıp bişeyler istedim. Daha doğrusu bişeyler için kendime sözler verdim..


Öncelikle sağlığımızın her şeyden önemli olduğunu, yememe içmeme psikolojime daha fazla önem vermem gerektiğini aklımın köşesine not ettim, sonra insanlara gereğinden fazla değer verme dedim kendime, bırak biraz da onlar senin için bişeyler düşünsün, hak etmiyorlarsa da mahrum kalsınlar senden istiyorlarsa giderler ama değer veriyorlarsa gelirler zaten dedim.. Daha fazla kitap okuyacağım daha fazla güleceğim ve sevgimi hak edenlere sarılıp hak etmeyenlere üzülmeyeceğim. Mutluluk önemli,durduk yere kendimi neden mutsuz edeyim ki ?? Annemin de dediği gibi mutsuz olacağın üzüleceğin günlere daha var sen şimdinin kıymetini bil. Düşününce beni üzecek ama gerçekten üzecek şeyleri bir geçirdim de aklımdan, siz de bi düşünün ve anın güzelliğini yaşayın ey dostlar..
Sizi kucaklıyorum, hayat nötr onu güzel yapmak bizim elimizde J Ne verirsek onu alırız unutmayın ;)

2 yorum :

  1. bu kadar az kişi ise bu sefer ben de şansımı denermişim :) az kişi olduğunu göründe gözüm kaldı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bidaha ki çekişişe artık :) Yine bi bere gelicek rengine siz karar vereceksiniz ;)

      Sil

Yorum yazarak vakit ayırdığınız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails