12 Ocak 2014

Kiehl's Alışveriş




Merhabaaa,
Kiehl's ten alışveriş yapmadan önce şu yazımda kısa ziyaretimizi anlatmıştım.
Önerdikleri ürünlerin tester larını kullandım artık değerlendirme yapabilirim sanırım.
İlk gittiğim kiehl's mağazası kuruya yatkın nemsiz cildin var deyip ultra facial serisinin temizleyici ve nemlendiricisini önerdi. Linkleri; Temizleyici / Nemlendirici



Kullandım, sonuç daha daha nemsiz ve yağa boğulan bir cilt. Yanlış ürün. Çünkü benim cildim diğer Kiehl's mağazasındakilerin teşhisiyle karmadan yağlıya dönük nemsiz bir cilt.
Sonra geçtim diğer seriye ultra facial oil free.
Temizleyiciyi beğendim. Temizlerken kurutmayan cilde iyi baktığını hissettiren bi ürün gibi geldi bana. Aklımda daha önceden kullandığım ve memnun kaldığım bi ürün var onu almazsam bu ürünü alacağım temizleyicim olarak.Ürün linki için tık
Nemlendirici olarak bu serinin hem losyonu hem jel kremi mevcut 2 sini de sevdim karma cildime uyum sağladılar ama sanki losyon daha bi yumuşacık yaptı. Ama yine alnımın parlaması durumum devam etmek de :( Bu yüzden farklı bir nemlendirici arayışındayım hala. Linkleri ;
Jel krem / Losyon

Göz kremi olarak biri avakado yağı içerikli ürünü diğeri ise ince çizgileri hedef alan abyssine önerdi.


Avakadolu olanın benim yaşıma uygun olduğuna karar verdim. İlk kullandığımda kolay sürülemediğinden bahsetmiştim ama o tester ürünüyle ilgiliymiş az az kullanmak durumunda kalınca ;)
Abyssine bana dokundu gibi, sürdüğüm günün sabahı gözlerim biraz şiş uyanıyorum o yüzden 2 haftalık kullanım sonunda abyssini bıraktım. Etkisini çok anlayamadım malesef ama nemlendirmesi nasıl derseniz başarılı.
Sonuç olarak göz kremim avokado lu olan oldu. Onun dışında başka bir markanın göz ürününü de kullandım ve çok başarılı buldum nemlendirmesi ve gözümün ufacık bi yerindeki kırışıklığı açması.. içeriği o kadar temiz bir ürün ki kısa zaman da yazacağım etkilerini fiyatı dolayısıyla şimdilik seçimim kiehl's oldu.
Resim de de göreceğiniz gibi yeni tester lar istedim :) Yakın da onlardan da bahsedeceğim.

Şimdilik iyi pazarlar, muckk.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yazarak vakit ayırdığınız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails