21 Mayıs 2014

Diyet Günlükleri *1

Herkese buradan kocamaan sevgilerimi gönderiyorum.. Nişan hazırlıklarımdan bu ara size fazla yazamıyorum farkındayım ama yakın zamanda daha aktif olacağıma söz veriyorum. Bu arada hem yazın yaklaşması hem nişan muhabbetiyle kilo verme dönemine girmiş bulunuyorum :) Aslında yaklaşık 2 haftadır bu durumdayım, sağlıklı yaşam rehberlerini hatmediyorum diyebilirim. Çünkü ne yapıyoruuz sağlığımızdan olmuyoruz değil mi. Evet dediğim gibi kısa süredir bu sürecin içindeyim ve benim gibi kilolarından müzdarip olan bir çok okuyanım olabilir sizlere de anlatmaya karar verdim hem ben de caymamış, motive olmuş olurum ;) Bu sabah ki halim;

Eğer şunlara hayır diyebilmişsem;



Ve kahvaltım buysa;

Diyet Günlükleri, Endlessharing

Ben bu işi başarmışım arkadaş :)
Kahvaltın bu mu sadece diyeceksiniz biliyorum, hatta kahvaltın buysa akşam yemeğini düşünemiyorum falan da diyebilirsiniz ama anlatacağım merak etmeyin :)

Öncelikli amacımız tabi ki kilo vermek ama sağlık çerçevesinde. O yüzden vücudun ihtiyaç duyduklarını ona vermeye çalışıyoruz sadece miktarlarına dikkat ediyoruz. Üç zehirli beyazdan da uzak duruyoruz. Onun dışında hareket ediyoruz, her yere mümkün olduğunca yürümeye çalışıyoruz. Bugünlük bu kadar takipte kalın ;) xoxo

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yazarak vakit ayırdığınız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails