04 Mayıs 2014

mamacim.com Alışverişi

Hepinize kucaak dolusu sevgiler ile geldim ve aynı zamanda kucak dolusu alışveriş :p Umarım herkes iyidir, havalar ısınmaya başladı nisan, yağmurlarını dolu dolu bırakarak nöbetini Mayıs a devretti. Hep sevmişimdir yağmurlu günleri Nisan da doğmuş olmamın bununla bir ilgisi olabiler mi ki acebaa :) Bu arada nişan hazırlıklarımı neredeyse tamamlıyorum çok detaya inmesem de bu süreçte, her şeyi içeren bir post hazırlıyor olacağım. Bohça sergilemiyorum ama nerelerden alışveriş yapılır neler alınır bilgi sahibi oldum. Elbisem ayakkabım nişana dair tüm hazırlıkları yazıyor olacağım. Şimdi gelelim konumuza.
Mamacım dan alışverişlerimde hiç sıkıntı yaşamadım bu zamana kadar, ihtiyacım olan ürünlerimi çoğunlukla buradan sipariş ediyorum. Bir kaç sitem daha var onlar için de bir post yazmayı düşünüyorum. Artık hepimiz online alışverişi daha çok tercih ediyoruz çünkü, bu deneyimler eminim yararlı olacaktır.
Aldıklarımı şöylece ekliyorum;


mamacim.com Alışverişi, Endlessharing








Bioderma H2O yu bilmeyen yoktur artık, daimi yüz temizleyicim. Bir alana bir bedava varken kaçırılmazdı hem de 500 ml fiyatı 44 TL
Avene dexelry vücut nemlendiricim, harika bi nemlendirici kullanın vazgeçemeyeceksiniz ;) 250 gr fiyatı 9,9 TL
Avene termal suyu, bunu ilk defa kullanıcam. Daha önce vichy  kullanmıştım. Akşamları makyaj temizlemesinden sonra ve gün içinde eğer makyajlı değilsem yüzüme sıkıyorum ooh ferahlık 50 ml fiyatı 8,77 TL
La roche posay kerium ds, seboreik dermatitim için aldığım ilk defa kullanacağım bir ürün. Bakalım umarım yararı olur da burada severekten paylaşırım.40 ml fiyatı 25,93
Siparişimden memnun kaldım mı eveeet, tavsiye der miyim gönül rahatlığıylaa :)
Müşteri hizmetleri de çok ilgili, teşekkürler mamacım. Hepinizi kucaklıyorum güzel bir pazar olsun xoxo


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yazarak vakit ayırdığınız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails