18 Ekim 2018

Whatsapp Konuşmalarını Aktarma Android den İOS a

Merhaba arkadaşlar,
Sonsuz Paylaşım.., Whatsapp Konuşmalarını Aktarma Android den İOS aKendim de dahil olmak üzere, bir çok kişinin sıkıntı yaşadığı şu aktarım işlerinden whatsapp konuşmalarını aktarma araştırması yapa yapa bu işi başarabildiğim için sırtımı sıvazlamadan başlamayacağım 😏😂
Bu nedir yahu.. Anlatıyorlar da ben mi yapamıyorum dedim ama bir çok kişi yapamadığına göre sıkıntı büyük dedim heralde. Neyse aslında kolaymış ama uğraştırıcı. Ben de bi nebze yardımcı olmak için hızlıca bu yazıyı hazırladım.

Öncelikli olarak yapılması gerekenler;
1-I Tunes yüklemek.
2-Android telefona play store ile Backuptrans WA Sync indirmek.
3-Android telefonun ayarlarından cihaz hakkında seçeneğine girip yapım numarasına 5 kere üst üste tıklayıp, geliştirici seçenekleri menüsü açıp, hata ayıklama modunu etkinleştirmek.
4-I Phone u bul ayarını kapatmak.
5-I Tunes açıp iphone u bağlayıp yedekle seçeneğini tıklayarak yedeklemeyi yapmak.

Sonrasında kabaca yapılacak işlemler, aktarımı sağlayacak programı yüklüyoruz, android telefonu bağlayıp konuşmaları aktarıyoruz. Sonra konuşmaları i tunes a aktarıyoruz, en son iphone yedekliyoruz ve işlem bitiyor.

Yaşanılan sıkıntılar programın tam sürüm olmamasından kaynaklanıyor. Tam sürüm diye indiriyorsunuz, bütün işlemleri yapıyorsunuz en son konuşmaları aktardıktan sonra bi bakıyorsunuz sadece 20 konuşma aktarabilmişsiniz ve çıldırıyorsunuz tabi bi çok kez deniyorsunuz nerede hata yapıyorum diye. Ama bu program crack dosyasıyla birlikte iniyor, aşağıda anlattım nasıl yapacağınızı.



*** Program indirme linki    Dosyanın içinde crack dosyası var, RAR dosyasını açınca CRACK adlı sarı klasörü göreceksiniz. Ama önce .exe dosyasını çalıştırın, kurulumu yapın, masa üstünde oluşan dosyanın üzerine sağ tık yapıp -özellikler(propertis)- deyin ve sol altta bulunan -klasöre git ya da dosyayı aç(open file location)- seçeneğini tıklayın. CRACK dosyasını olduğu gibi buraya kopyalayıp yapıştırın. Artık programın tam sürümünü kullanabilirsiniz. Yapıyorum ama olmuyor sadece 20 mesaj aktarıyor diyenler, o dertten kurtulmuş oldunuz  👌

Şimdi, android cihazı bilgisayara bağlayın, programı başlatın. Telefona uyarı gelicek tamam deyin devam edin. Whatsapp ın sürümünü düşürmek içindir bu uyarı aslında. Program konuşmaları almaya başlayacak, uzun sürebilir çünkü fotoğraf ve videoları da alıyor.

Bittikten sonra programda sol üstte file yazısının altındaki simgeye(backup massage) tıklayın.Bu işlem bittikten sonra local databes şeklinde yedek dosya oluşmuş olacak.

Sonrasında istediğiniz konuşmaları local database in altındaki dosyalardan tek tek seçerek ya da tek bir dosya (local database e bir kez tıklayınca hepsi tek dosyada seçilir hale geliyor) haline getirip hepsini aktarabilirsiniz. Bunun için sağ tık yapıp -export messages with this contact to i tunes backup- demeniz yeterli.

I Tunes yüklemesi de bittikten sonra, yedeklemeyi geri yükle diyerek işlemi sonlandırıyoruz.


                                                      😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

Sonsuz Paylaşım.., Whatsapp Konuşmalarını Aktarma Android den İOS a



Yardım aldığım linkleri de ekliyorum, emeklerine teşekkür ederim.
1
2


sevgiler..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yazarak vakit ayırdığınız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails