23 Aralık 2013

Kozmela Alışverişleri..

Cilt bakım rutini araştırmalarına devam.. Hassas nemsiz ve karma cildime en uygun ürünleri bulana kadar tecrübelerimden sizler de yararlanın istiyorum. Şimdi sıra La Roche Posey de ;)



Bu markayı bilmeyen yoktur, en çok bilinen dermokozmetik lerden biri. İçinde cilde zarar verecek hiç bir madde yok denebilir. Kullanıp deneyimleyip tekrar yazacağım. Onun dışında göz kremi arayışlarım da devam etmek te onunla ilgili de yazımı yakında yazacağım. Kozmela siparişinde Dalin in bebe yağını da aldım hep Johnson and Johnson kulanıyordum bunu da denemek istedim. Bu arada Kozmela da indirim var almak isteyenler için aldıklarımın linklerini ekliyorum.

Murad ın deneme ürünlerini de göndermişler ama hiç biri bana uygun değil o yüzden arkadaşıma verdim onun deneyimlerini paylaşacağım sizinle :) Sevgilerimle, muck muck..






1 yorum :

  1. www.lakozmetik.com Toptan Kuaför Malzemeleri ve Berber Ürünleri konusunda Türkiyenin yeni adresi...

    YanıtlaSil

Yorum yazarak vakit ayırdığınız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails