19 Aralık 2013

Taft Saç Spreyi mi ??

Artık çoğumuz saçlarımızı evde yapıyoruz, ben de öyle.. Saç spreyi olarak da uzunca bir zamandır wellafleks kullanırım. Son olarak saç spreyim bittiğinde nedense farklılığa gitmek istedim, kadınca düşünceler işte :) Raflarda gezinirken taft ürünlerini deneme merakından hoop attım sepete bir tanesini. Sıra geldi kullanmaya, saçlarım ince telli kolay şekil alabilen ama çok da çabuk bozulabilen bir yapıya sahip. Biraz nemli bir ortama girsem ya da hafif terlesem kabarır tülüzlenir. Wellaflex i bu yüzden seviyordum saçımı sabitliyor, sert yapmıyor, yağlandırmıyordu. Ama taft, tam anlamıyla bir hayal kırıklığı. En istemediğim sonuçları verdi; tülüzlendirdi, semsert yaptı,yağlanmayan saçımı yağlandırdı.

 2. gün kullanmak mümkün değil saçı. Sadece benim saçlarıma böyle bir etkisi olsa belki kendime uymayan bir ürün aldım diye düşünebilirdim ama arkadaşımında deneyimlemesini istedim. 3-4 defa farklı günlerde kullandı ve sonuç aynı.
O yüzden taft a veda zamanı geldi. Diğer ürünlerini denemeden markaya kötü diyemem. Bana denk gelen ama iyi gelmeyen ürün oldu bu maalesef. Saçımın fotoğrafını da paylaşıyorum tülüzlenme az çok anlaşılıyor.





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yazarak vakit ayırdığınız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails