21 Ekim 2014

Yılbaşı Çekilişi Beresi Geliyooorr..

Yihhuu yılbaşı geliyorr.. Eee kışın gelmesiyle bizim de bere çekilişlerimiz balşıyoorr :) İlk beremiz yılbaşı beresi olacak...

Şimdi herkes de bir yenilenme çabası yeni yıla biraz daha zayıf gireyim, saçımı boyatsam mı kestirsem mi, hangi kıyafet ?? :) Ne güzel heyecanlar.. Farkında değiliz ama heyecanlar hayatımızda hep olmalı çünkü bunlar bizi canlı tutuyor ;) Bi kaç saç modeli verirseeeek, yani şunlar ilgi çekici olabilir.


Biraz kahkül..

Yılbaşı Çekilişi Beresi Geliyooorr..Endlessharing





Bu da ferhunde kakülü :)


Amaan şimdi vakit mi var Ayşe kuaföre gitmeye deyip evde denemeyi arzu edenler için ; haydi gelsin kaküller  :)

http://www.youtube.com/watch?v=G-4rQmE8MJs


Belki biraz kat;






Bunu da yaparım ben diyenler, buyyrrunn;

http://www.youtube.com/watch?v=Pyo7DXKT3lg


İşte bunlara bayılıyorum ama nerde cesaret diyenler size gelsin; ee bana da gelsin ,)






Bu da kişisel öneri, yapıp yapmamak sizlere kalmış aman diyim sonra vay efendim sen dedin Ayşe ben yaptım mahvoldumları kabul etmiyorum :) (Gerçi bu olasılık biraz zor emmee) İşin şakası saç boyama işi biraz riskli ben sadece kendimden yani denenmiş bir örnek vereceğim. Saçlarınız kumralsa yani şöyle; biraz ışıltı bir, bir buçuk ton da açıldı mı süper olur diyorsanız, tamamdır, deneyinn ;)


Palette nin BAL rengini boyadım bu rengin üzerine, başta pek bişey anlamadım ama sonra çok güzel oldu böyle ışıltılar içinde kumral.. 1 ay sonrası da loreal in koyu sarı sına boyadım.. Sonra ne mi oldu ??.. Şu cümleler hiç bitmedi.. :) .. Saçların kendi rengin mi ? Çok doğal.. Nasıl yani kendin mi boyadın ? ehheuuhhee

Neyse cesareti olan yapsın, benden sölemesi.. İsterseniz direk 8.00 ya da 8.1 ile saçınızın en alt bölümünden bir tutama deneyin. Baktınız çok mu açık oldu çok sanmamakla beraber 8.00 in içine yarım 7 karıştırın (7 nin 1/2 oksidanıyla birlikte)
belki benim sevdiğimi siz sevmeyecksiniz biraz daha koyu olsa diyebilirsiniz.

Baktım da konudan çook sapmışım ya ben, Alla Alla saça başa girince akıl gidiyo tabi benim. Ihım ıhımm tamam, şimdi ne diyorduk YILBAŞI ÇEKİLİŞİİİİİ..
Evet sevgili kuzularım, benim aklımda şöyle bişey var, yılbaşı için kırmızı bir bere yapalım bir de boyunluk yapalım yılbaşı çekilişinde sahibine ulaştıralıımm.. Bir de istiyorum ki içinizden birine kırmızı beremiz dışında farklı renk sürpriz bir bere yapalım. Onu da 2. talihlimize verelim. Yılbaşına 1 hafta kala hediyelerimi sizlere ulaştırmak istiyorum, yani son hafta çekilişimizi yaparız. Çekiliş postunu bu hafta paylaşıyor olacağım, sakın kaçırmayınnnn, haa bu arada sürpriz bere için renk yorumlarınızı da bekliyorum.. Hepinize sevgiler, selamlarr, öpücüklerrrr... 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yazarak vakit ayırdığınız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails