16 Ocak 2015

Sevgililer Günü

Kim istemez ki sabahları uyandığında günün aydın olsun diyebileceği, istediğinde kucağına kıvrılacağı, belki adına yazılar yazacağı, gönlünün derinliklerinde, gelecek hayallerinde yerinin olduğunu bildiği biri olsun.. 
Umarım herkes bi gün bu duygularla gerçek sevgiye erişir.. Sevmek sevilmek çok değerli, elinde olan da kıymetini bilmeli değil mi ;)
Sevgililer günü gereksiz bi gün, bu düşüncede olanlara ben de katılıyorum. Sevdiği insanı bulmuş yanı başında olan için her gün bayram zaten ama tabi onun için ayrı bi gün olması da bazen mutlu edebiliyor insanı.. Nebilim o gün bi ayrı bakılıyo sevgiliye, iyi ki var deniliyo belki diğer günlerin dışında sevginin daha yoğun olduğu bi yemek yeniyo, hediye bile alınıyor.. Ama bi gerçeklik var ki çoğu erkeği bu günler geriyo, arkadaş!! doğum günü tanışma günü, evet deme günü, ilk çiçek günü, ilk buluşma günü, ilk ayımız ikinci ayımız otuzuncu ayımız günü, sözlenme günü, nişanlanma günü, evlilik günü.. günü de günü.. napsın adamlar, ayrıntıya takılmayan sabit bir bakış açısı olan adamdan bunları beklemek o kadar boşuna bi bekleyiş ki.. o da bunalıyo, siz de.. O 'hatırlayamamaktan hatırlayıp ne plan yapıcam ne hediye alıcamdan, unutursam ne azarlar işiticemden' siz 'acaba hatırlar mı ayy ne plan yapar acaba nereye götürür hediye de alır mı ki ne alır pahalı bişey alsa bari' heaaaaa tabi, adam da bütün işini gücünü bıraktı senin o gününü bu gününü şu gününü planladı hayır adamlar zaten iki işi bi arada götürme kapasitesinde değil biz neler bekliyoruz üstelik kendimizi ne dee üzüyoz beee !!! Yapanlar yok mu var tabii hem de a dan z ye herşeyi düşünüp kendinizi prenses gibi hissetmenizi sağlayan adamlar da var onlara burdan sevgilerimizi saygılarımızı iletiyoruz iyi ki varlar ne diyelim cansınız! yani ama onlarında kanında var demek ki deyip bunlardan sadece bi kaç tane olduğunu varsayıp önümüze bakalım :) Haa bu arada en nihayetinde yine erkek bunlar bi yerde artık yeter uleyynn deme ihtimalleri de çok yüksek, hatırlatalım !
İşin özü o güne şu güne bu güne takılmayalım, tabi ki bazı günler gerçekten değerli bizim için, onları da unutmuyorlar zaten değil mi ;) Sevelim sevilelim değer bilelim iyi ki hayatımda diyelim mutluluğa odaklanalım.. varsın o gün için plan yapmasın hediye almasın ama sevgisini hiç eksik etmesin aşkla bi baksın o da size iyi ki varsın desin yetmez mi ? Bence bütün hepsine değer.. ee hadi arkasına sakladığı bi gülü de çıkarıversin ahhahhaa Aahhhh kadın olmak !!!


Endlessharing, Sevgililer günü

Seviyorum sizi, xoxo




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yazarak vakit ayırdığnız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails