10 Şubat 2014

Blog'da İki Ürün Maybelline Jel Eyeliner-Flormar Far

Bugün size 2 üründen bahsedeceğim. Biri uzun zamandır arayış içinde olduğum ten rengine yakın mat bir far diğeri de maybelline in merak edilen jel eyeliner ı. Aradığım farı flormarda buldum, şu anda 2. sini kullanıyorum hatta :) Tozutma sorunu yok, far bazı kullanmamama rağmen kalıcılığını sevdim ve göz kapağımda çizgi oluşturmamasını.. Yağlı bir cildim olduğu için farlar bi süre sonra göz kapağımda birikir ve çizgi oluşur hiç sevmem. Ama bun da öyle bir sorun yok :)

Gelelim maybelline eyeliner a. Valla beğendim, sürümü kolay kalıcılığı yerinde daha ne olsun ki :) Öncesinde the balm ın kini kullanıyordum hakkını yiyemem kendisi de çok başarılıydı ama bunun kadar kolay sürülmüyor orası bi gerçek.. Aşağıda örnekleri ekleme çalıştım, öğrenmek istediğiniz bişey olursa ben buradayım ;) sevgiler, öpücükler...



endlessharing, Blog'da İki Ürün Maybelline Jel Eyeliner-Flormar Far

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum yazarak vakit ayırdığınız için teşekkürler :))

Related Posts with Thumbnails